دستگاه کنترل از راه دور با تماس تلفنی طراحی و ساخته شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 471
نویسنده : حامد عابدی
خبرگزاری ایمنا: دستگاه کنترل از راه دور با استفاده از کارایی تماس تلفنی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان طراحی و ساخته شد.

 طراح این دستگاه در گفتگو با ایمنا با بیان اینکه با استفاده از دستگاه کنترل از راه دور صبا می توان تنها با یک تماس از طریق تلفن ثابت و یا همراه شخصی، تجهیزات الکترونیکی شخصی را کنترل کرد، اظهار کرد: از پرکاربردی ترین عملکردهای این دستگاه می توان به استفاده در سیستم‌های درب بازکن اتوماتیک منازل و همچنین درب بازکن های برقی اشاره نمود.

شهرام علیزاده افزود: با وجود این دستگاه دیگر نیاز به خرید تعداد زیادی ریموت کنترل در مجتمع های ساختمانی نبوده و تنها کافیست شماره های مورد نظر را برای دستگاه تعیین نمایید.
وی ادامه داد: هر فردی با تماس با شماره سیم کارت موجود در دستگاه قادر به باز نمودن درب می باشد.
مدیرعامل شرکت نوآوران مدبر صنعت با اشاره به اینکه در صورتیکه شماره ی تماس گیرنده برای دستگاه تعریف نشده باشد تماس رد شده و هیچگونه پاسخی به آن داده نمی شود، گفت: همچنین کانال ورودی در دستگاه امکان استعلام از وضعیت درب را برای کاربران فراهم می آورد.
وی اضافه کرد: به منظور مدیریت کاربران دستگاه امکان استعلام شماره ۱۰ کاربری که آخرین استفاده را از دستگاه نموده اند فراهم شده است.
علیزاده با بیان اینکه کلیه تنظیمات و مدیریت شماره کاربران مجاز تنها توسط شماره مدیریت و از طریق پیام کوتاه امکان پذیر می باشد، افزود: این دستگاه قابلیت اتصال به باطری قابل شارژ به منظور عملکرد در زمان قطع برق و همچنین اطلاع رسانی قطع و وصل شدن برق از طریق پیامک را دارا است.
به گفته وی، این دستگاه را می توان بر روی انواع درب بازکن های اتوماتیک (جک دار و یا ریلی) و همچنین انواع درب بازکن های برقی (آیفون) نصب نموده و بدون نیاز به ریموت کنترل و یا کلید درب منزل را باز نمایید.




:: برچسب‌ها: ریموت کنترل , تلفن همراه ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: